Aby utworzyć zapisy na swoje wydarzenie, postępuj według wytycznych:

  1. Załóż konto na naszym serwisie.
  2. Aktywuj swoje konto klikając w link na swoim mailu (ew. spam).
  3. Wyślij mailowo na biuro@elektronicznezapisy.pl regulamin wydarzenia.
  4. Poczekaj maksymalnie 3 dni robocze na kontakt z naszej strony. Stworzymy Tobie formularz, dodamy prawa moderatora i skontaktujemy się telefonicznie w celu poprowadzenia po panelu zarządzania.
  5. Przy tworzeniu kolejnej imprezy zgłoś się do nas telefonicznie i odpowiedz na proste pytanie. Otrzymasz prawa moderatora na stałe i od tej pory w dowolnym momencie możesz zakładać wydarzenia na naszym serwisie.
Pozdrawiamy serwis EZ

Komunikat. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. [x] __ZAMKNIJ