REGULAMIN Dramatyczna Siódemka
I. ORGANIZATOR
Stowarzyszenie Sportowe „tarnogórski”
Partner Salezjański Ośrodek Szkolno-Wychowawczy

II. CEL
– Popularyzacja biegów jako naturalnej formy spędzania wolnego czasu na świeżym powietrzu.
– Promowanie zdrowego stylu życia.
– Integracja mieszkańców miasta i środowiska sportowego
– Promocja miasta Tarnowskie Góry oraz zespołu krajobrazowego Park Repty i Dolina Dramy wraz ze znajdującymi się tam zabytkami.

III. TERMIN I MIEJSCE
1. Termin: 1 kwietnia 2017 roku, start Biegu – godz. 11.00
2. Miejsce: Tarnowskie Góry, Park Repecki, Biuro zawodów: Salezjański Ośrodek Szkolno- Wychowawczy ul. Śniadeckiego 1
3.Dystans 7km
4.Trasa biegu 15% asfalt 85% alejki i ścieżki zespołu przyrodniczo-krajobrazowego parku w Reptach i Doliny Dramy. Trasa wymagająca, typu anglosaskiego. Korzenie , powalone drzewa , podbiegi , naturalna przeszkoda wodna.
5.Oznaczenie pętli - co 1 km
6. Przewyższenie: 140 m.
7. Na trasie będzie znajdował się punkt kontrolny. Skrócenie trasy powoduje dyskwalifikację.
8. Zawodników obowiązuje limit czasowy pokonania trasy wynoszący 90min

IV. ZGŁOSZENIA
1. Zgłoszenia przyjmowane są poprzez wypełnienie formularza dostępnego na portalu
maratonypolskie.pl oraz stronie Facebook stowarzyszenia do 25.03.2017
Nie będzie zgłoszeń w dniu zawodów.
2. Za kompletne zgłoszenie uważa się wypełnienie formularza, akceptację regulaminu i dokonanie
opłaty startowej.
3. Limit: 150 uczestników
4. Pomiar czasu będzie prowadzony przez firmę Timing4u z wykorzystaniem chipów
5. Opłaty startowe Dramatycznej Siódemki
- do dnia 28.02.2017 wynosi 35 PLN.
- do dnia 25.03.2017 wynosi 50 PLN. -
Opłatę należy wpłacać na konto bankowe organizatora: Stowarzyszenie Sportowe ,,tarnogórski,,
16 1140 2004 0000 3502 7648 9600
W tytule wpłaty należy podać: Imię i Nazwisko uczestnika biegu : „opłata startowa Dramatyczna
Siódemka”
6. Zgłoszenie uznaje się za kompletne, jeżeli zostaną spełnione następujące warunki:
• zostanie wypełniony kompletnie i prawidłowo formularz zgłoszeniowy,
• wpłata z tytułu opłaty startowej zostanie zaksięgowana na koncie bankowym organizatora w
terminie wskazanym w niniejszym Regulaminie
7. Opłata raz uiszczona nie podlega zwrotowi ani cesji na innego zawodnika.
8. Za termin wpłaty przyjmuje się datę wpływu środków na konto organizatora.
9. Osoby które rocznikowo ukończyły 65 lat są zwolnione z opłaty startowej

V. UCZESTNICTWO
1. Prawo startu mają osoby, które do dnia 01.04. 2017 roku ukończą 16 lat oraz dokonały opłaty startowej. W przypadku osób poniżej 16 roku życia na start muszą wyrazić zgodę lub opiekunowie prawni, poprzez złożenie stosownego oświadczenia podpisanego w obecności obsługi biura zwodów.
2. Weryfikacja zawodników, wydawanie numerów i pakietów startowych odbędzie się 1 kwietna sobota godz. 9.00-10.30 w Biurze Zawodów: Salezjański Ośrodek Szkolno-Wychowawczy ul. Śniadeckiego 1. Zawodnik podczas weryfikacji musi posiadać dokument tożsamości ze zdjęciem (dowód osobisty, legitymacja szkolna, paszport , prawo jazdy) oraz podpisać oświadczenie o stanie zdrowia.
3. W ramach udziału w imprezie uczestnik otrzymuje:
- numer startowy
- medal okolicznościowy
- woda na mecie - posiłek po ukończeniu biegu
- udział w konkursie z nagrodami
- piękną , dobrze oznaczoną trasę
4. Pomiar czasu i ustalenie kolejności zawodników, którzy ukończyli bieg będzie realizowany systemem elektronicznym. Każdy uczestnik otrzyma numer startowy oraz czip mocowany do buta. Do klasyfikacji generalnej liczony jest czas brutto.

VI. KLASYFIKACJE
W Dramatycznej Siódemce prowadzone będą następujące klasyfikacje:
1.OPEN - osobno kobiet i mężczyzn
2.Kategorie wiekowe kobiet
- K-16: 16 - 29 lat
- K-30: 30 - 39 lat
- K-40: 40 - 49 lat
- K-50 plus
Kategorie wiekowe mężczyzn
- M-16 16 - 29 lat
- M-30: 30 - 39 lat
- M-40: 40 - 49 lat
- M-50: 50 - 59 lat
- M-60 plus

Najlepszy Tarnogórzanin, najlepsza Tarnogórzanka

VIII. NAGRODY
1. Każdy zawodnik, który ukończy Siódemkę Doliny Dramy w regulaminowym czasie otrzyma pamiątkowy medal.
2. Zawodnicy za m-ce I-III w klasyfikacji open kobiet i mężczyzn otrzymują puchary.
3. Zawodnicy za m-ce I-III w kat. wiekowych otrzymują puchary.
4. Najlepsza Tarnogórzanka i najlepszy Tarnogórzanin otrzymują puchary.
5. Wszyscy uczestnicy, którzy ukończą zawody w regulaminowym czasie i odpowiedzą prawidłowo na pytanie w konkursie wezmą udział w losowaniu nagród.

Program Zawodów:
- 9.00 -10.30 – weryfikacja zawodników
- 11.00 - start Dramatycznej Siódemki
- 13.00 - dekoracja i konkurs z nagrodami

IX. BEZPIECZEŃSTWO UCZESTNIKÓW BIEGU
1. Organizator nie bierze odpowiedzialności za stan zdrowia osób startujących. Organizator nie ubezpiecza zawodników w czasie trwania zawodów. Zawodnicy biegną na własną odpowiedzialność, pamiętając przy tym o ryzyku jakie niesie ze sobą bieg anglosaski. Potencjalne urazy, czy szkody wynikłe z udziału w zawodach nie będą powodem żadnych roszczeń wobec organizatora imprezy. Organizator gwarantuje zabezpieczenie medyczne.
Trasa przebiega przez zespół krajobrazowy Park Repty i Dolina Dramy.
Na całej trasie Biegu należy stosować się do zasad ochrony przyrody ujętych min. w regulaminie zespołu krajobrazowego Park Repty i Dolina Dramy , a w szczególności zabrania się: - zaśmiecania terenu (czyli np. porzucania opakowań po odżywkach, butelek, kubeczków – wszystkie śmieci należy zostawiać w oznaczonej strefie bufetu oraz w koszu w oznaczonym punkcie na trasie - zbaczania z trasy Biegu

X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Podczas biegu wszyscy zawodnicy muszą posiadać numery startowe, przymocowane do koszulek sportowych na klatce piersiowej. Pod karą dyskwalifikacji zabronione jest zasłanianie numeru startowego (w części lub całości).
2. Podpisanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu biegu, oraz wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb wewnętrznych organizatora a także wyrażają zgodę na wykorzystanie ich wizerunku w materiałach informacyjnych, fotograficznych, filmowych i reklamowych imprezy. 3.Organizator zapewnia dostęp do WC i depozytu.
4. Bieg odbędzie się bez względu na warunki atmosferyczne.

Informacje na temat biegu : tarnogórski2016@gmail.com

Dyrektor zawodów Grzegorz Grochowski tel. 790 582 715
Biuro zawodów Beata Faryna-Mehlich tel. 732 533 715

Wyświetleń: 7962

Komunikat. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. [x] __ZAMKNIJ