II  HALLOWEENOWY BIEG ORAZ MARSZ NORDIC WALKING - IMPREZA SOSTAŁA ODWOŁANA ZA WZGLĘDU NA COVID-19

The event was cancelled

Uwaga, Uwaga!!!
Halloweenowy bieg oraz marsz Nordic Walking, zaplanowany na 24.10.2020 roku zostaje ODWOŁANY!!!!
Niestety, trwająca pandemia kolejny raz pokrzyżowała nam plany!!!!
Coraz więcej stref czerwonych, imprezy w strefach żółtych bez kibiców, to ma być sportowe święto, a nie robienie czegoś na siłę, aby tylko zrobić....
Musieliśmy podjąć tę niełatwą, ale rozważną decyzję.
Zdrowie i bezpieczeństwo uczestników naszych wydarzeń biegowych są dla nas priorytetem.
Liczyliśmy, że sytuacja epidemiczna w kraju się wyjaśni, że będzie lepiej.
Niestety, musimy sobie jasno powiedzieć, że przegraliśmy z epidemią!!!!
Nikt nie zaryzykuje zdrowia zawodników, ani zdrowia kibiców!!!!
Nie mamy zamiaru mieć "kogoś na sumieniu", jeszcze przyjdą piękne dni, jeszcze będzie lepiej!!!!
Nie ważne jest, że medale, puchary (Diabły), pomiar czasowy, nagrody do losowania, pakiet regeneracyjny są zakupione, to jest naprawdę mało ważne, ważne jest Wasze Bezpieczeństwo i zdrowie!!!
Wspólnie musimy przetrwać ten trudny czas, szukając nowych możliwości i przygotowując alternatywne propozycje:
Rozwiązanie dla osób, które i wyłącznie opłaciły start:
- propozycja zorganizowania imprezy hybrydowej (wysyłacie swój wynik ze screenem, wykonany w terminie od 23.10 do 25.10.2020 na dystansie 5 km mniejsze nie będą akceptowane do tabeli wyników, większe będą dopuszczalne i wykonane we skazanym terminie)
- dla każdego kto ma opłacony start, wyślemy pakiet z medalem na wskazany adres;
- dla najlepszych uczestników imprezy hybrydowej wyślemy nasze niesamowite Diabły;
- konkurs na najlepsze zdjęcia w przebraniach Halloweenowych, też będą nagrody w postaci Diabłów;
- losowanie (na żywo) 20 nagród wśród tylko opłaconych uczestników.
Na koniec jeszcze jedna konkretna decyzja, dla osób, które opłaciły w tym roku start!!!!Macie zagwarantowany darmowy start w 2021 roku w kolejnej Halloweenowej Edycji, naszej wspólnej zabawy.
Pozdrawiam serdecznie i przepraszam za decyzje, ale dla mnie, są one bardzo ważne...
Pozostając z wyrazami szacunku
Ryszard Walendziak tel. 791-730-224

 

Uwaga, Uwaga!!!
Halloweenowy bieg oraz marsz Nordic Walking, zaplanowany na 24.10.2020 roku zostaje z dniem dzisiejszym ODWOŁANY!!!!
Niestety, trwająca pandemia kolejny raz pokrzyżowała nam plany!!!!
Coraz więcej stref czerwonych, imprezy w strefach żółtych bez kibiców, to ma być sportowe świeto, a nie robienie czegoś na siłę, aby tylko zrobić....
Musieliśmy podjąć tę niełatwą, ale rozważną decyzję.
Zdrowie i bezpieczeństwo uczestników naszych wydarzeń biegowych są dla nas priorytetem.
Liczyliśmy, że sytuacja epidemiczna w kraju się wyjaśni, że będzie lepiej.
Niestety, musimy sobie jasno powiedzieć, że przegraliśmy z epidemią!!!!
Nikt nie zaryzykuje zdrowia zawodników, ani zdrowia kibiców!!!!
Nie mamy zamiaru mieć "kogoś na sumieniu", jeszcze przyjdą piękne dni, jeszcze będzie lepiej!!!!
Nie ważne jest, że medale, puchary (Diabły), pomiar czasowy, nagrody do losowania, pakiet regeneracyjny są zakupione, to jest naprawdę mało ważne, ważne jest Wasze Bezpieczeństwo i zdrowie!!!
Wspólnie musimy przetrwać ten trudny czas, szukając nowych możliwości           i przygotowując alternatywne propozycje:
Rozwiązanie dla osób, które i wyłącznie opłaciły start:
- propozycja zorganizowania imprezy hybrydowej (wysyłacie swój wynik ze screenem, wykonany w terminie od 23.10 do 25.10.2020 na dystansie 5 km mniejsze nie będą akceptowane do tabeli wyników, większe będą dopuszczalne i wykonane we skazanym terminie)
- dla każdego kto ma opłacony start, wyślemy pakiet z medalem na wskazany adres;
- dla najlepszych uczestników imprezy hybrydowej wyślemy nasze niesamowite Diabły (oczywiście w nich uwględnione kategorie wiekowe ustalone na podstawie zgłoszonych/opłaconych Uczestników);
- konkurs na najlepsze zdjęcia w przebraniach Halloweenowych, też będą nagrody w postaci Diabłów;
- losowanie (na żywo) 20 nagród wśród tylko opłaconych uczestników.
Na koniec jeszcze jedna konkretna decyzja, dla osób, które opłaciły w tym roku start!!!!Macie zagwarantowany darmowy start w 2021 roku w kolejnej Halloweenowej Edycji, naszej wspólnej zabawy.
Pozdrawiam serdecznie i przepraszam za decyzje, ale dla mnie, są one bardzo ważne...
Pozostając z wyrazami szacunku
Reichard von Valdano

 

 

 

TERMIN I MIEJSCE

  1. 24 Października 2020 roku w Malborku
  2. Ośrodek Sportu i Turystyki w Malborku ul. Toruńska 60
  3. Dystans: 5000 metrów odbędzie się na atestowanej trasie PZLA        (trasa musiała  zostac zmieniona, zgodnie z decyzją Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku i zamiast jednego okrązenia będziemy pokonywać trasę dwukrotnie, za kilka dni przedstawimy Państwu trasę biegu oraz marszu na stronie FB Reichard von Valdano)
  4. FB: Reichard von Valdano

Nie ma LIMITU CZASOWEGO, czekamy na Wszystkich

  1. Uczestnicy, którzy zrezygnują lub nie ukończą biegu zobowiązani są do poinformowania służb porządkowych oraz opuszczenia trasy biegowej przy jednoczesnym odpięciu z klatki piersiowej numeru startowego. Zawodnicy ponoszą pełną odpowiedzialność za własne działania i zachowanie stosowne do przepisów ruchu drogowego oraz kodeksu cywilnego poza trasą biegu.
  2. PROSZĘ O ZABEZPIECZENIE SIĘ W LAMPKI CZOŁOWE W CELU BEZPIECZEŃSTWA NA TRASIE (ORGANIZATOR NIE ZABEZPIECZA UCZESTNIKÓW W LAMPKI )

Punkty medyczne – w okolicach mety oraz na trasie biegu będą usytuowane stanowiska ratowników medycznych OSP Malbork, Stogi i Miłoradz.

 

  1. Ustalony został limit 250 uczestników. Za osobę zgłoszoną uważa się osobę, która wypełniła i przesłała formularz zgłoszeniowy oraz dokonała opłaty startowej.
    W momencie zgłoszenia i opłacenia startowego przez 250 osób lista startowa zostaje zamknięta.

  2. Opłaty startowe następują on-line jako finalizacja zgłoszenia uczestnictwa.
    3. W biegu mogą brać udział Uczestnicy, którzy do dnia biegu tj. 24 października 2020 roku ukończyli 12 rok życia (OD 2007 ROCZNIKA). Zawodnicy powyżej 18 roku życia podpisują oświadczenie o biegu na własną odpowiedzialność na przygotowanej przez organizatora karcie uczestnictwa. Osoby w wieku 13-18 lat (które w dniu biegu tj. 24 października 2020 roku nie osiągnęły jeszcze pełnoletności) zobowiązane są do posiadania pozwolenia na udział od rodziców lub prawnych opiekunów, z ich podpisem i nr PESEL. Warunkiem dopuszczenia ich do startu jest obecność rodzica lub opiekuna wraz z dowodem osobistym w biurze zawodów.

  3. Biuro zawodów mieścić się będzie na terenie OSIRu w Malborku na ulicy Toruńskiej 60               
  4. Wydawanie pakietów startowych tylko w dniu 24 października 2020 roku (Sobota) od godziny 17.00 !!!

 

PROGRAM IMPREZY:

Sobota 24.10.2020 r.

  • Od godziny 17:00 – otwarcie biura zawodów oraz wydawanie pakietów startowych
  • O godzinie 18:45: rozgrzewka
  • 18:55 – : Ceremonia otwarcia Biegów  przez Starostę Powiatu Malborskiego oraz zaproszonych Gości;
  • 19:00 – Start  do Biegu na 5000 metrów;
  • 19:02 – Start  do marszu Nordic Walking na 5000 metrów;
  • Po zakończonym Biegu oraz marszu Nordic Walking Ceremonia wręczenia nagród w poszczególnych kategoriach wiekowych.

OPŁATA STARTOWA

Opłata startowa za udział KAŻDEJ UCZESTNICZKI /UCZESTNIKA  wynosi:

40 zł do dnia 21 pażdziernika 2020 roku do północy pod warunkiem wolnych miejsc na liście startowej.

w przypadku rezygnacji z uczestnictwa opłata startowa nie podlega zwrotowi, nie ma możliwości przeniesienia jej na inną osobę.

Opłatę należy uiścić na konto: ZNAJDUJĄCE SIĘ W PANELU ZAPISÓW:  WWW.ELEKTRONICZNEZAPISY.PL 

 

      Szczegóły wkrótce, kategorie dostosowane do ilości zgłoszonych.

 

ZAPRASZAMY!!!

Views: 4106

Komunikat. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. [x] __ZAMKNIJ