BIEG NA 10 KM  W TYM NORDIC WALKING ORAZ BIEG DZIECI 

  1. Bieg odbędzie się dnia 03.10.2021 r. start i meta w miejscowości Bartoszówka
  2. Biuro zawodów będzie mieściło się w budynku OSP Skuły ul. Strażacka 9 Bartoszówka
  3. Biuro czynne w dniu zawodów od godz. 7:00 do 10:30
  4. Godzina startu biegu
  5. Bieg dzieci godzina 10:30 (wszystkie kategorie w tym samym czasie)
  6. Bieg główny godzina 11:00
  7. Nordic Walking Start godzina 11:00 (chwilkę po starcie biegu głównego)
  8. Długość trasy
  9. Bieg dzieci 1000 m (trasa asfaltowa )
  10. Bieg główny 10 km (większość trasy po miękkiej nawierzchni-rezerwat Skulski Las)
  11. Trasa nie posiada atestu.
  12. Bieg odbędzie się bez względu na pogodę.
  13. Limit czasu na pokonanie trasy biegu głównego wynosi 1 godzinę 30 minut. Po tym czasie zawodnicy są zobowiązani do przerwania biegu i zejścia z trasy.
  14. Dla biegu dzieci będzie prowadzona następująca klasyfikacja.
    1. Bieg Iskierek do lat 5 do roczniki 2016
    2. Bieg Płomyków 6-8 lat (roczniki 2015-2013)
    3. Bieg Ogników 9-11 lat (roczniki 2012-2010)
    4. Bieg Kadetów 12-15 lat (roczniki 2009-2006)
  1. Dla Nordic Walking będą prowadzone następujące klasyfikacje:
    1. Klasyfikacja generalna OPEN kobiet i mężczyzn.
  2. Podczas 7 DYCHY STRAŻACKIEJ prowadzone będą następujące klasyfikacje dla biegu głównego:
    1. Klasyfikacja generalna OPEN kobiet i mężczyzn.
    2. Klasyfikacja Najszybszy Mieszkaniec Gminy Żabia Wola – wszystkie osoby zameldowane na terenie gminy Żabia Wola, oddzielnie kobiety i mężczyźni
    3. Klasyfikacja Najszybszy Strażak i Strażaczka
    4. Klasyfikacja Drużynowa , w której mogą brać udział : kluby sportowe, grupy biegowe, reprezentacje instytucji, firm, samorządów. Drużyna składa się z 4 (czterech) Uczestników. Uczestnik może reprezentować tylko jedną drużynę. Klasyfikacja zostanie ułożona na podstawie sumy czasów osiągniętych przez Uczestników. Zgłoszenie drużyny do klasyfikacji odbywa się poprzez zgłoszenie drużyny organizatorowi na adres mailowy osp_skuly@wp.pl w treści wpisując: „nazwę drużyny” oraz listę uczestników najpóźniej do dnia 01.10.2021r.
    5. Klasyfikacja Drużynowa Strażaków, w której mogą brać udział : Ochotnicze Straże Pożarne i Państwowe Straże Pożarne. Drużyna składa się z 4 (czterech) Uczestników. Uczestnik może reprezentować tylko jedną drużynę. Klasyfikacja zostanie ułożona na podstawie sumy czasów osiągniętych przez Uczestników. Zgłoszenie drużyny do klasyfikacji odbywa się poprzez zgłoszenie drużyny organizatorowi na adres mailowy osp_skuly@wp.pl  w treści wpisując: „nazwę drużyny-straż” oraz listę uczestników najpóźniej do dnia 01.10.2021r.

 

BIEG SPECJALNY NA 1 KM

BIEG W PEŁNYM UMUNDUROWANIU BOJOWYM

  1. Bieg odbędzie się dnia 03.10.2021 r. start i meta w miejscowości Bartoszówka
  2. Biuro zawodów będzie mieściło się w budynku OSP Skuły ul. Strażacka 9 Bartoszówka
  3. Biuro czynne w dniu zawodów od godz. 7:00 do 10:00
  4. Godzina startu biegu 9:30
  5. Długość trasy 1000 m (trasa asfaltowa )
  6. Trasa nie posiada atestu.
  7. Bieg odbędzie się bez względu na pogodę.
  8. Prawo startu w biegu specjalnym mają wyłącznie osoby:
  9. a) należące do Jednostek Ochrony Przeciwpożarowej
  10. b) osoby posiadające wyposażenie indywidualne (bieg w pełnym umundurowaniu bojowym – ubranie specjalne, buty bojowe, rękawice, hełm – bez butli ODO)
  11. c) ważne badania lekarskie – okresowe których odpis należy złożyć w sekretariacie zawodów,-  dopuszcza się do udziału w biegu wyłącznie osoby posiadające dobry stan zdrowia, nie posiadające przeciwwskazań medycznych do uczestnictwa w imprezie sportowej. (Ten Fakt uczestnik w dniu zawodów potwierdzi własnoręcznym podpisem na formularzu przygotowanym przez organizatora)
  12. d) dla biegu specjalnego będzie osobny pomiar czasu
  13. e) klasyfikacja kobieta strażak / mężczyzna strażak
  14. Każdy uczestnik biegu specjalnego 7 DYCHY STRAŻACKIEJ ponosi koszt opłaty rejestracyjnej, opłata ta wynosi 30 zł do dnia 31.08.2021 r. następnie opłata ta wynosi 35 zł / w przypadku startu w biegu głównym i jednocześnie w biegu specjalnym, opłata startowa za bieg specjalny wynosi 20 zł do 31.08.2021r. następnie 25 zł – zawodnik wtedy odbiera jeden pakiet startowy !

 W ramach opłaty organizator zapewnia : koszulkę, napoje na trasie i mecie, pamiątkowy medal, posiłek regeneracyjny.

 

Views: 7873

Komunikat. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. [x] __ZAMKNIJ