8 Dycha Strażacka

To już ósma edycja Biegów Strażaka w Skułach. Niebawem pojawi się więcej szczegółów.

BIEG NA 10 KM  W TYM NORDIC WALKING ORAZ BIEG DZIECI 

  1. Bieg odbędzie się dnia 02.10.2022 r. start i meta w miejscowości Bartoszówka
  2. Biuro zawodów będzie mieściło się w budynku OSP Skuły ul. Strażacka 9 Bartoszówka
  3. Biuro czynne w dniu zawodów od godz. 7:00 do 10:30
  4. Godzina startu biegu
  5. Bieg dzieci godzina 10:30 (wszystkie kategorie w tym samym czasie)
  6. Bieg główny godzina 11:00
  7. Nordic Walking Start godzina 11:00 (chwilkę po starcie biegu głównego)
  8. Długość trasy
  9. Bieg dzieci 1000 m (trasa asfaltowa )
  10. Bieg główny 10 km (większość trasy po miękkiej nawierzchni-rezerwat Skulski Las)
  11. Trasa nie posiada atestu.
  12. Bieg odbędzie się bez względu na pogodę.
  13. Limit czasu na pokonanie trasy biegu głównego wynosi 1 godzinę 30 minut. Po tym czasie zawodnicy są zobowiązani do przerwania biegu i zejścia z trasy.
  14. Dla biegu dzieci będzie prowadzona następująca klasyfikacja.
    1. Bieg Iskierek do lat 5 do roczniki 2017
    2. Bieg Płomyków 6-8 lat (roczniki 2016-2014)
    3. Bieg Ogników 9-11 lat (roczniki 2013-2011)
    4. Bieg Kadetów 12-15 lat (roczniki 2010-2007)
  1. Dla Nordic Walking będą prowadzone następujące klasyfikacje:
    1. Klasyfikacja generalna OPEN kobiet i mężczyzn.
  2. Podczas 8 DYCHY STRAŻACKIEJ prowadzone będą następujące klasyfikacje dla biegu głównego:
    1. Klasyfikacja generalna OPEN kobiet i mężczyzn.
    2. Klasyfikacja Najszybszy Mieszkaniec Gminy Żabia Wola – wszystkie osoby zameldowane na terenie gminy Żabia Wola, oddzielnie kobiety i mężczyźni
    3. Klasyfikacja Najszybszy Strażak i Strażaczka
    4. Klasyfikacja Drużynowa , w której mogą brać udział : kluby sportowe, grupy biegowe, reprezentacje instytucji, firm, samorządów. Drużyna składa się z 4 (czterech) Uczestników w tym jedna kobieta. Uczestnik może reprezentować tylko jedną drużynę. Klasyfikacja zostanie ułożona na podstawie sumy czasów osiągniętych przez Uczestników. Zgłoszenie drużyny do klasyfikacji odbywa się poprzez zgłoszenie drużyny organizatorowi na adres mailowy osp_skuly@wp.pl w treści wpisując: „nazwę drużyny” oraz listę uczestników najpóźniej do dnia 30.09.2022r.
    5. Klasyfikacja Drużynowa Strażaków, w której mogą brać udział : Ochotnicze Straże Pożarne i Państwowe Straże Pożarne. Drużyna składa się z 4 (czterech) Uczestników. Uczestnik może reprezentować tylko jedną drużynę. Klasyfikacja zostanie ułożona na podstawie sumy czasów osiągniętych przez Uczestników. Zgłoszenie drużyny do klasyfikacji odbywa się poprzez zgłoszenie drużyny organizatorowi na adres mailowy osp_skuly@wp.pl  w treści wpisując: „nazwę drużyny-straż” oraz listę uczestników najpóźniej do dnia 30.09.2022r.

 

BIEG SPECJALNY NA 1 KM

BIEG W PEŁNYM UMUNDUROWANIU BOJOWYM

  1. Bieg odbędzie się dnia 02.10.2022 r. start i meta w miejscowości Bartoszówka
  2. Biuro zawodów będzie mieściło się w budynku OSP Skuły ul. Strażacka 9 Bartoszówka
  3. Biuro czynne w dniu zawodów od godz. 7:00 do 10:00
  4. Godzina startu biegu 9:30
  5. Długość trasy 1000 m (trasa asfaltowa )
  6. Trasa nie posiada atestu.
  7. Bieg odbędzie się bez względu na pogodę.
  8. Prawo startu w biegu specjalnym mają wyłącznie osoby:
  9. a) należące do Jednostek Ochrony Przeciwpożarowej
  10. b) osoby posiadające wyposażenie indywidualne (bieg w pełnym umundurowaniu bojowym – ubranie specjalne, buty bojowe, rękawice, hełm – bez butli ODO)
  11. c) ważne badania lekarskie – okresowe których odpis należy złożyć w sekretariacie zawodów,-  dopuszcza się do udziału w biegu wyłącznie osoby posiadające dobry stan zdrowia, nie posiadające przeciwwskazań medycznych do uczestnictwa w imprezie sportowej. (Ten Fakt uczestnik w dniu zawodów potwierdzi własnoręcznym podpisem na formularzu przygotowanym przez organizatora)
  12. d) dla biegu specjalnego będzie osobny pomiar czasu
  13. e) klasyfikacja kobieta strażak / mężczyzna strażak
  14. Każdy uczestnik biegu specjalnego 8 DYCHY STRAŻACKIEJ ponosi koszt opłaty rejestracyjnej, opłata ta wynosi 30 zł do dnia 31.08.2022 r. następnie opłata ta wynosi 35 zł / w przypadku startu w biegu głównym i jednocześnie w biegu specjalnym, opłata startowa za bieg specjalny wynosi 20 zł do 31.08.2022r. następnie 25 zł – zawodnik wtedy odbiera jeden pakiet startowy !

 W ramach opłaty organizator zapewnia : koszulkę, napoje na trasie i mecie, pamiątkowy medal, posiłek regeneracyjny.

 

Views: 1113

Komunikat. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. [x] __ZAMKNIJ