Zapisz się na Bieg Osiecki

REGULAMIN

Bieg Osiecki – Osiek 19 października 2024 r.

I. Organizator:

  1. Organizator: Gmina Osiek

  2. Współorganizator: OSP Bukowiny, OSP Osiek, OSP Radogoszcz, OSP Skórzenno.

 

II Cele biegu

  1. Promocja Gminy Osiek.

  2. Promocja zdrowego stylu życia poprzez bieg dla zdrowia.

  3. Aktywizacja społeczeństwa.

III Termin i miejsce

  1. Osiek, dnia 19 października 2024 r., godz. 10.00

  2. Start biegu: ul. Leśna, 83-221 Osiek

IV Biuro Biegu

Biuro biegu mieścić się będzie w namiocie przy ul. Leśnej, 83-221 Osiek, czynne w godz. 8.00-9.30.

V Trasa biegu

Dystans ok. 5 km drogami leśnymi w okolicach jezior: Tuszynek i Czarne.

Start i Meta przy biurze zawodów.

 

VI Klasyfikacje biegu

Klasyfikacje prowadzone będą w następujących kategoriach:

  1. Generalna Kobiet i Mężczyzn OPEN.

  2. Najlepsza Mieszkanka Gminy Osiek i Najlepszy Mieszkaniec Gminy Osiek.

  3. Najmłodszy i Najstarszy Zawodnik II Biegu Osieckiego.

  4. Wiekowe:

Mężczyźni:                                                      Kobiety:

M – 16-19                                                        K – 16-19

M – 20-29                                                        K – 20-29

M – 30-39                                                        K – 30 – 39

M – 40-49                                                        K – 40-49

M – 50-59                                                        K – 50-59 

M – 60-69                                                       K – 60 i więcej

M – 70 i starsi

 

  1. III Kociewski Cykl Biegowy (wyniki biegu zaliczane są do klasyfikacji Cyklu).

 

VII Pomiar czasu

  1. Pomiar czasu prowadzony będzie przy użyciu chipów elektronicznych. Wszelkie klasyfikacje prowadzone będą wg indywidualnych czasów netto liczonych od momentu przekroczenia linii startu do przekroczenia linii mety przez każdego uczestnika.

  2. Aby pomiar czasu był skuteczny należy otrzymany (wypożyczony nieodpłatnie
    w biurze zawodów) elektroniczny chip umieścić na prawej lub lewej nodze tak,
    aby finalnie znajdował się on maksymalnie około 20 cm od podeszwy stopy/buta.

VIII Nagrody i inne świadczenia

  1. Trzy pierwsze osoby w kategoriach generalnych OPEN kobiet i mężczyzn otrzymają puchar
    i nagrodę rzeczową.

  2. W kategoriach wiekowych K i M – miejsca I - III puchary i nagrody rzeczowe.

  3. W kategorii Najlepsza Mieszkanka Gminy Osiek i Najlepszy Mieszkaniec Gminy Osiek miejsca I - III nagrody rzeczowe.

  4. W kategorii Najmłodszy i Najstarszy Zawodnik Biegu Osieckiego – nagrody rzeczowe.

  5. Uczestnicy, którzy otrzymają nagrody w klasyfikacji generalnej OPEN, nie będą nagrodzeni
    w kategoriach wiekowych.

  6. Medale są zagwarantowane dla uczestników biegu, którzy dokonają rejestracji na stronie elektronicznezapisy.pl i opłaty do dnia 7 października 2024 r. Dodatkowo rezerwujemy 30 medali dla pozostałych zawodników.

  7. Każdy uczestnik podczas weryfikacji w biurze zawodów otrzyma pakiet startowy.

IX Warunki uczestnictwa

  1. Organizator ustala limit uczestników na 100 osób (decyduje kolejność zgłoszeń).

  2. Prawo startu w biegu mają uczestnicy którzy:

  • w dniu startu mają ukończone 18 lat (kat. K i M 16-19 – niepełnoletni za zgodą Opiekuna),

  • dokonają rejestracji online na stronie: elektronicznezapisy.pl lub dokonają rejestracji
    w dniu imprezy (19 października 2024 r.) w Biurze Biegu do godz. 9.30,

  • przedstawią zaświadczenie lekarskie stwierdzające zdolność do udziału w biegu lub złożą oświadczenie o braku przeciwwskazań do udziału w biegu. Zaleca się wcześniejsze indywidualne i na koszt własny przeprowadzenie badań lekarskich pod kątem zdolności do udziału w rywalizacji sportowej.

  1. Opłata startowa:

  • 40 złotych – do 4 października 2024 r.,

  • 50 złotych – od 5 do 11 października 2024 r.,

  • 60 złotych – od 12 do 18 października 2024 r. oraz w dniu Imprezy,

  • osoby, które  do  dnia  18 października 2024 r. nie  dokonają  opłaty startowej przez  system elektronicznezapisy.pl mogą  wystartować w  biegu po dokonaniu opłaty
    w biurze zawodów w wysokości 60 zł. Rezerwujemy łącznie tylko 30 pakietów.

  • Mieszkańcy Gminy Osiek zostają zwolnieni z  opłaty startowej.

  1. Uczestnicy biegu  zobowiązani są do przypięcia numeru startowego
    w widoczny sposób na przedniej części stroju startowego (na wysokości klatki piersiowej). Zabrania się zaginania lub zakrywania części numeru startowego pod groźbą nieklasyfikowania.

  2. Podczas biegu należy zwrócić uwagę na bezpieczeństwo innych uczestników.

  3. Ustala się limit czasu na pokonanie trasy biegu i wynosi on 60 minut. Jeśli zawodnik nie ukończy biegu w limicie czasu nie będzie klasyfikowany.

  4. Dekoracja nastąpi o godzinie 11.15.

  5. Odebranie numeru startowego jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu uczestnictwa.

  6. Wraz z niniejszym Regulaminem obowiązują przepisy PZLA.

X Przebieralnie i depozyt

  1. Przebieralnie dla Uczestników Imprezy znajdować się będą w oznakowanych miejscach
    w namiocie.

  2. Depozyt będzie znajdować się przy Biurze zapisów.

 

XI Postanowienia końcowe.

  1. Bieg odbędzie się bez względu na pogodę.

  2. Organizatorzy zapewniają opiekę medyczną w trakcie trwania biegu.

  3. Organizator nie zapewnia ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW).

  4. Uczestnicy zobowiązują się do wykonywania poleceń służb porządkowych
    i organizatorów.

  5. Zabrania się spożywania napojów alkoholowych w miejscu odbywania się biegu.

  6. Organizator zastrzega sobie prawo do wykorzystywania zdjęć, filmów wykonywanych podczas zajęć do celów organizacyjnych, marketingowych.

  7. Uczestnicy biegu zobowiązani są do zachowania szczególnej ostrożności, a także stosowania się do poleceń osób z obsługi technicznej biegu rekreacyjnego.

  8. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo zmian oraz ostatecznej interpretacji niniejszego regulaminu oraz odwołania biegu z przyczyn niezależnych od Organizatora.

  9. Podczas odbioru nagród każdy zawodnik musi mieć widoczny numer startowy przypięty do koszulki.

  10. Bieg poprowadzi pilot.

  11. Organizator może zwiększyć pulę nagród do losowania oraz dla uczestników.

  12. Wszelkie sprawy sporne rozstrzyga Organizator – e-mail: kultura@osiek.gda.pl
    tel. 695 282 101.




Organizatorzy

 

Wyświetleń: 2225

Komunikat. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. [x] __ZAMKNIJ