REJESTRACJA MOŻLIWA BĘDZIE W DNIU ZAWODÓW (24.09) W BIURZE ZAWODÓW .

REGULAMIN ZAWODÓW

1. Turniej "MALI HEROSI - OLIMPIJSKIE NADZIEJE" ma charakter otwarty. Mogą brać w nim udział
dzieci i młodzież z roczników 2005- 2010 i młodsi indywidualnie oraz reprezentujący kluby oraz
szkoły.

2. Celem turnieju jest:
• zainteresowanie dzieci i młodzieży ich własną sprawnością fizyczną, kształtowanie i utrwalanie
nawyków systematycznego jej zwiększania i kontrolowania oraz odnoszenia umiejętności
sportowych;
• zapoznanie dzieci i młodzieży na przykładzie realizowanego programu z dobrymi wzorami
aktywnego spędzania wolnego czasu;
• wyrabianie trwałych nawyków do ćwiczeń oraz zainteresowanie grami i zabawami
ruchowymi;
• wyrabianie świadomej samodyscypliny, odwagi, inicjatywy, zaradności i opanowania zdrowej
ambicji i wytrwałości w dążeniu do realizacji podstawowych zadań i celów.

3. Miejsce i biuro zawodów: PTS Janosik, ul. Grażyńskiego 40 c, Bielsko-Biała.

4. W ramach zawodów przeprowadzone zostaną następujące konkurencje:
• Skok w nieznane – wejście lub wskok na podwyższenie, ćwiczenie kilkakrotnie powtarzane
w zależności od kategorii wiekowej
• Zasieki – czołganie się pod przeszkodą
• Gimnastyka Herosa – padnij – powstań – podskocz, ćwiczenie kilkakrotnie powtarzane w
zależności od kategorii wiekowej
• Prawy do lewego – slalom między przeszkodami
• Do parteru i z powrotem – 10 przysiadów z piłką
• Droga z opon – bieg po torze wykonanym z leżących opon
• Spacer farmera – bieg z obciążeniem
• Klęcząc w szałasie – przejście na kolanach pod przeszkodami
• Radosne fikołki – przewrót w przód
• Przeprawa przez most – bieg przełajowy, ok. 400 metrów

5. Rejestracja zawodników prowadzona będzie elektronicznie od 14.09 do 22 września (piątek) do
godz. 20.00 oraz w dniu zawodów w biurze zawodów w godz. 8.00-11.00.

6. W uzasadnionych przypadkach organizatorzy mogą zarejestrować zawodnika po terminie
określonym w punkcie 5.

7. Każdy zawodnik powinien posiadać aktualne badania lekarskie lub oświadczenie rodzica/opiekuna

8. Klasyfikacje prowadzone będą oddzielnie w następujących rocznikach:
• 2005,
• 2006,
• 2007,
• 2008,
• 2009,
• 2010 i młodsi

9. Prowadzona będzie oddzielna klasyfikacja chłopców i dziewcząt.

10. Każdy klub lub szkoła może wystawić drużynę lub jej wielokrotność składającą się z 6 zawodników
w różnych kategoriach wiekowych. Nazwę drużyny należy wpisać podczas elektronicznej rejestracji
zawodników. W przypadku wystawiania przez szkołę lub klub kilku drużyn należy nadać im unikalne
nazwy.

11. Podstawą sporządzenia klasyfikacji drużynowej jest łączny najlepszy czas zawodnika drużyny
(dziewczyny lub chłopca) w każdej kategorii wiekowej.

12. Sędziowie: Osobą odpowiadającą za sprawy sędziowskie jest Dyrektor Sędziów.
Dyrektor Sędziów pełni rolę Sędziego Głównego.
Dyrektor Sędziów wyznacza obsadę sędziowską nadzorującą poszczególne tory i konkurencje.

13. Strefa rozgrzewkowa zostanie przygotowana i udostępniona dla zawodników w miejscu zawodów.

14. Na terenie obiektów obowiązuje obuwie sportowe. Wewnątrz budynku na halach obuwie sportowe zamienne.

15. Jeśli warunki pogodowe nie dopiszą większość konkurencji zostanie przeniesiona na hale wewnątrz obiektu.

16. Wszelkie sprawy sporne nieujęte w regulaminie rozstrzyga organizator w porozumieniu z Dyrektorem Sędziów.

Wyświetleń: 902

Komunikat. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. [x] __ZAMKNIJ