6. Pomorska Sztafeta Firm

Sztafeta Firm została stworzona z myślą o pomorskich pracownikach, menedżerach, dyrektorach pomorskich firm, instytucji, organizacji. Od kilku lat w sportowy sposób integruje pomorskie środowisko biznesowe. Poprzez pozytywne emocje, zdrową rywalizację oraz zasady fair play można nawiązywać wartościowe relacje oraz zacieśnić więzy w swoim zespole.

Start w sztafecie to także dobra okazja do szlifowania umiejętności pracy w grupie. Jest to szansa na grę zespołową w indywidualnej dyscyplinie, jaką jest bieganie.

Wspólny cel jakim jest pokonanie łącznie 15 km motywuje nie tylko do wysiłku, ale również do świetnej zabawy w gronie współpracowników!

Sztafeta Firm Gdańsk

 

NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE

  • Zawody odbędą się w ostatnią sobotę maja 23.05.2020 na kampusie AWFiS w Gdańsku. Start, strefa zmian i meta zlokalizowane będą na Stadionie Lekkoatletycznym.

  • Drużyna składa się z czterech uczestników. Sztafeta może być damska, męska i mieszana. Firma może wystawić dowolną ilość sztafet.

  • Trasa prowadzić będzie po pętli o długości 2,5 km. Na uczestników czeka piękny czerwony tartan dwóch stadionów, trawiasta murawa i parkowe alejki Kampusu. Dwie pierwsze osoby do pokonania mają po 2,5 km, dwie następne – po 5 km.

  • Integralnym elementem wydarzenia jest Piknik Firmowy, który przez lata stał się strefą networkingu. To właśnie tu zawodnicy nawiązują kontakty, poznają się wzajemnie, celebrują sportowe święto. Piknik Firmowy to przestrzeń, w której można odpocząć, zintegrować się, a także rozwinąć sieć swoich kontaktów.

  • W ramach opłaty startowej drużyna otrzyma lunch box, w którym znajdować się będą przekąski, owoce i woda.

  • Bieg sztafetowy to klasyczne wyzwanie z zakresu team building. W Sztafecie Firm startują pomorskie firmy i instytucje, które szukają nowych pomysłów na skuteczne zintegrowanie zespołu.

  • Imprezę rozpoczyna przemarsz olimpijski połączony z prezentacją firm i drużyn.

  • Zawodników obowiązuje strój firmowy pozwalający na identyfikację z firmą. Może to być firmowy t-shirt lub bardziej wyszukane przebranie oddające ducha Waszej firmy!

  • W roku 2019 w zawodach wystartowało 149 drużyn!

  • Imprezą towarzyszącą są biegi sztafetowe dla dzieci i młodzieci – Baltic Kids Run! Dzieciaki do pokonania mają 4 x 400 m.

Sztafeta Firm

 

PROGRAM ZAWODÓW

Piątek, 22 maja 2020:
11:00-18:00 - odbiór pakietów startowych przez kapitanów drużyn
11:00-18:00 – przekazywanie banerów firmowych

Sobota, 23 maja 2020:
9:00-10:45 - odbiór pakietów startowych przez kapitanów drużyn
9:00-17:00 – Piknik Firmowy
11:00 – ceremonia otwarcia z przemarszem olimpijskim
11:30 – starty sztafet dziecięcych w ramach Baltic Kids Run
12:45 – starty drużyn w ramach 6. Pomorskiej Sztafety Firm
15:00 – ogłoszenie wyników i ceremonia dekoracji

 

TRASA ZAWODÓW

Trasa Sztafety Firm

 

BALTIC KIDS RUN

Sztafecie pomownie towarzyszyć będą biegi dzieci i młodzieży Baltic Kids Run! 

Zawody Baltic Kids Run odbędą się z wykorzystaniem infrastruktury AWFiS w Gdańsku oraz profesjonalnym zapleczem sportowym Sztafety Firm. Sztafeta do pokonania będzie miała dystans 4 x 400 m.

 

ASPEKT CHARYTATYWNY

Kolejny raz partnerem Sztafety Firm będzie Fundacja Hospicyjna! Fundacja wystawi swoją drużynę Tumbo Team, które reprezentować będzie Fundusz Dzieci Osieroconych Tumbo. Fundusz wspiera dzieci, których bliscy odeszli pod opieką hospicjów. Wszystkie dzieci po stracie otacza opieką psychologiczną.

Wszyscy uczestnicy i kibice będą mogli wesprzeć działalność Funduszu, wrzucając datki do skarbonek wolontariuszy. Środki zebrane podczas wydarzenia zostaną przeznaczone na sfinansowanie letniego wypoczynku podopiecznych Słonika Tumbo.

Każdy chętny będzie mógł także przyłączyć się do zbiórki przyborów szkolnych, przekazać kredki, zeszyty itp. na dedykowanym stoisku Funduszu, gdzie będzie można porozmawiać z przedstawicielami Fundacji Hospicyjnej.

Wyświetleń: 301

Komunikat. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. [x] __ZAMKNIJ