Regulamin

VII Biegu Jurka V Brygady Wileńskiej

I Kociewski Cykl Biegowy

1.Organizator

  • LLKS „Ziemi Kociewskiej” w Skórczu.

2.Patronat i Sponsorzy

  • Starosta Powiatu Starogardzkiego
  • Poseł do Sejmu RP Kazimierz Smoliński
  • Poseł do sejmu RP Kacper Płażyński
  • Firma Iglotex
  • Firma Lotos
  • Burmistrz miasta Skórcz
  • Wójt Gminy Wiejskiej Skórcz
  • Wójt Gminy Osiek
  • Wójt Gminy Bobowo
  • Pomorskie Zszerzenie LZS
  • Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego
  • Dyrekcja Lasów Państwowych w Gdańsku
  • Instytut Pamięci Narodowej
  • Radio Gdańsk, Radio Starogard, Radio Głos, Gazeta Kociewska Wieści z Kociewia
  • Ambasadorem Biegu jest Grzegorz Gajdus, dwukrotny olimpijczyk w maratonie 

3.Cel imprezy

  • popularyzacja wiedzy i treści historycznych na temat żołnierzy wyklętych, a w szczególności V Brygady Wileńskiej
  • uczczenie pamięci działań antykomunistycznych w latach 1945-1963,
  • promowanie biegania i zdrowego trybu życia,
  • promocja miasta Skórcza, gminy Skórcz, gminy Osiek, powiatu starogardzkiego i regionu Kociewia oraz Borów Tucholskich. 

4.Termin i miejsce

  • Bieg odbędzie się 04.09.2022 niedziela o godz. 15 -tej.
  • Biuro zawodów oraz start i meta biegu umiejscowione są na stadionie Miejskim w Skórczu. 

5.VI Bieg Jurka V Brygady Wileńskiej  wchodzi w skład Kociewskiego Cyklu Biegowego 2022.

6.Trasa biegu

  • bieg będzie rozgrywany na dystansie 10 km,w terenie leśnym o podłożu gruntowym
  • start i meta na stadionie Miejskim w Skórczu .Trasa zostanie oznakowana co 1 km.
  • limit czasowy do pokonania trasy biegu wynosi 1 godzinę i 30 minut. 

7.Klasyfikacja i uczestnictwo

  • Klasyfikacja odbędzie się w następujących kategoriach:

-generalna mężczyzn i kobiet

  • W kategoriach wiekowych:

- 16-19 lat

- 20-29 lat

- 30-39 lat

- 40-49 lat

- 50-59 lat

- 60-69 lat

  • powyżej 70 lat tylko mężczyźni
  • przewiduje się klasyfikacje drużynową
  • Drużyna składa się minimum z 5 zawodników w tym (3 mężczyzn +2 kobiety)
  • Klasyfikacja ta jest prowadzona zgodnie z regulaminem Kociewskiego Cyklu Biegowego
  • Niepełnoletni zawodnicy muszą przedstawić pisemną zgodę rodziców lub opiekuna prawnego. 

8.Zgłoszenia i opłaty

  • I Termin opłata 30 zł do 31.07.2022
  • II Termin opłata 40 zł 01.08 – 02.09.2022
  • W dniu zawodów opłata wynosi 50 zł i będzie pobierana w biurze zawodów.

 . Obowiązuje limit startowy 250 zawodników.

9.Nagrody

  • w klasyfikacji generalnej kobiet i mężczyzn za zajęcie pierwszego, drugiego i trzeciego miejsca puchary i nagrody rzeczowe,
  • w kategoriach wiekowych puchary i nagrody rzeczowe za miejsca pierwsze, drugie i trzecie,
  • każdy uczestnik po ukończeniu biegu otrzymuje pamiątkowy medal ,
  • przed startem każdy uczestnik otrzymuje pakiet startowy z pamiątkową koszulką, oryginalnym numerem startowym i gadżetami,
  • po dekoracjach odbędzie się losowanie nagród rzeczowych dla uczestników.

10.Biuro zawodów

  • w dniu 04.09.2022 od godziny 12:30 do godz. 14:30 Będzie czynne biuro zawodów, w którym odbiera się numer i pakiet startowy .
  • organizator przewiduje , wręczenia nagród i losowanie nagród na godzinę 16:40.

 

11.Uwagi końcowe

  • bieg zostanie poprzedzony uczczeniem pamięci żołnierzy V Brygady Wileńskiej.
  • wszystkich uczestników biegu obowiązuje niniejszy regulamin,
  • uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb biegu i rozpowszechniania swojego wizerunku na materiałach filmowych i fotograficznych z biegu ,
  • bieg rozegrany zostanie bez względu na warunki atmosferyczne,
  • zawodnicy muszą podpisać oświadczenie o stanie zdrowia lub okazać aktualne badania lekarskie bieg zostanie rozegrany w warunkach covid-19 obowiązujących w dniu zawodów.
  • organizator nie odpowiada za rzeczy zostawione bez opieki w trakcie imprezy,
  • ostateczna interpretacja regulaminu należy do organizatora.

 

Dyrektor biegu:

Jerzy Mykowski

Wyświetleń: 332

Komunikat. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. [x] __ZAMKNIJ