Serwis Elektroniczne Zapisy początkowo został stworzony na potrzeby organizacji przez nas małych imprez lokalnych na terenie pomorza. Dość szybko okazało się, że może posłużyć nie tylko nam, ale i innym organizatorom do prowadzenia zapisów on-line.

Staramy się cały czas udoskonalać naszą stronę, udostępniając więcej funkcji organizatorom i upraszczając uczestnikom proces zapisu, płatności czy znajdywania informacji.

Aktualnie każdy organizator, który założy konto na naszym serwisie może korzystać z zapisów elektronicznych, tworząc formularz zgłoszeniowy według potrzeb wydarzania (nie tylko sportowego, również na kursy, spotkania i inne). Dodatkowo w panelu zarządzania imprezą każdy moderator ma możliwość ustawienia własnych dystansów, kategorii wiekowych czy wybrać formę płatności (BlueMedia/ tPay lub też przelewem zwykłym).

Organizatorzy, który po raz pierwszy zakładają zapisy na naszym serwisie powinni przesłać na naszego maila: biuro@elektronicznezapisy.pl regulamin imprezy. W ciągu 3 dni roboczych zakładamy wydarzenie i w rozmowie telefonicznej kierujemy moderatora po całym zarządzaniu, aby w przyszłości mógł działać samodzielnie.

Natomiast zawodnicy posiadający konto na naszym serwisie, po zalogowaniu mogą zapisywać się na wszystkie dostępne na stronie głównej imprezy, tworząc tym samym historię swoich startów. Do tej pory na naszej stronie zarejestrowanych jest ponad 200 tysięcy indywidualnych kont, a liczba ta z każdym dniem rośnie.



Poniżej przedstawiamy Wam filmiki instruktażowe:


Zakładanie konta i zapis na pierwszą imprezę - podręcznik użytkownika cz.1 from Elektroniczne Zapisy on Vimeo.





Brak linku aktywacyjnego w skrzynce mailowej - podręcznik użytkownika cz. 2 from Elektroniczne Zapisy on Vimeo.





Zgłaszanie imprez - podręcznik organizatora - cz. 1 from Elektroniczne Zapisy on Vimeo.

Komunikat. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. [x] __ZAMKNIJ